Contratación del suministro de materiales para finalización de obras de adecuación funcional de Avda. de España

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.

It appears your Web browser is not configured to display PDF files. Download adobe Acrobat or click here to download the PDF file.

Click here to download the PDF file.
30/12/2015

Información del expediente:

  • Denominación del objeto: Contratación del suministro de materiales para finalización de obras de adecuación funcional de Avda. de España
  • Expediente nº: Su/03/2015
  • Tipo de contrato: Suministro
  • Departamento: Secretaría General - Sección de Contratación
  • Fecha fin de presentación de ofertas: Ocho días naturales contados desde el siguiente a la publicación en el B.O.P.
  • Valor estimado del contrato (I.V.A. no incluido): 185.950,41 €
  • Precio base de la licitación (I.V.A. no incluido): 185.950,41 €
  • Datos de Contacto:

    CONSULTAS ADMINISTRATIVAS
    Ángela Molero García
    Contratación - Ayuntamiento de Linares
    Email: amolero@aytolinares.es
    Tlfn.: 953 648 810 (Ext. 1127)

    CONSULTAS TÉCNICAS 
    Juan Ruiz Herrera
    Área de Infraestructuras - Ayuntamiento de Linares
    Email: 
    Tlfn.: 953 648 810 (Ext. 1942)